Mieszkańcy alarmują, PGK interweniuje

Publikowane od

Blisko pięćdziesiąt zgłoszeń przyjęli i zrealizowali pracownicy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Szczecinku.

Od ponad miesiąca działa specjalna infolinia interwencyjna. Dzwoniąc pod numer 500 027 575 każdy mieszkaniec naszego miasta może zgłosić zastrzeżenia dotyczące spraw porządkowych. Na liście spraw „do załatwienia” znalazły się m.in. przycięcie żywopłotu „wchodzącego na chodnik” przy ulicy Szafera, uzupełnienie desek na ławce w Parku Miejskim przy tzw. Tajwanie czy potrzeba umycia przystanku autobusowego Ordona/Hala sportowa SP4. Wśród zgłoszeń od mieszkańców pojawiły się również takie, dzięki którym udało się uniknąć niebezpiecznej sytuacji. 

-Ogromne podziękowania należą się mieszkańcowi, który poinformował o pękniętym łańcuchu w huśtawce na placu zabaw w sąsiedztwie Zamku – informuje Eugeniusz Albański z PGK Szczecinek. Po otrzymanym zgłoszeniu uszkodzoną zabawkę zdemontowano, zamówiono i wymieniono obie huśtawki. Dlatego dzieci mogą już bezpiecznie korzystać z placu zabaw nad jeziorem Trzesiecko.

Dane Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Szczecinku pokazują, że wciąż sporym problemem są odpady wielkogabarytowe. Gro zgłoszeń dotyczy właśnie zużytych opon, mebli czy innych pozostałości po wyprowadzce. 

Przypominamy, że wszelkie sprawy związane z porządkiem w mieście można zgłaszać pod specjalny numer alarmowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Szczecinku: 500 027 575

ikona rady miejskiej
ikona recyklingu
ikona kalendarza